OŠ "Branko Radičević" Lugavčina

• Povećaj veličinu teksta
  • Podrazumevana veličina teksta
  • Smanji veličinu teksta

Kraći prikaz pozorišnog festivala učenika osnovnih škola „Teatar od snova“

El. pošta Štampa PDF

img 2945U Lugavčini je danas, 15. aprila 2014. godine, u prostorijama OŠ „Branko Radičević“, održana peta po redu tradicionalna pozorišna manifestacija „Teatar od snova“. I ove godine na našoj pozornici od snova i dečje mašte svoje glumačke performanse izvelo je više osnovnih škola, koje su svoje scenske postavke, na naše neizmerno zadovolјstvo, podarile i izvele pred mnogobrojnom publikom koja iz godine u godinu podržava našu ideju i želјu da se kreativni osnovci, predvođeni nastavnicima entuzijastima, okupe na jednom mestu i pokažu u punom svetlu razigranost i kreativnost. Umeće i glumačku veštinu, kao i talentovanost, nadareni učenici, možda mlade glumačke nade koje teže afirmaciji, predočili su svim prisutnim gostima izvanredne predstave po utvrđenom redosledu.

SLIKE

Takmičarski program otvoren je predstavom „Zla žena“ u izvođenju OŠ „Vuk Karadžić“ (Krnjevo), zatim je nastavlјen u istom duhu i maniru komedijom „Pop Ćira i pop Spira“ u izvođenju OŠ „Dr Jovan Cvijić“ (Smederevo). Komedije su nastavile da se nižu te je predstavu „Kapetan Džon Piplofoks“ na sceni od snova odigrala OŠ „Sava Kovačević“ (Mihajlovac), a „Hip-hop šajkaču“ OŠ „Ivo Andrić“ (Radinac) da bi u epilogu komediografskog opusa program zatvorila  satirična komedija „Fenomeni“ u izvođenju škole domaćina– OŠ „Branko Radičević“ (Lugavčina).

Žiri, sačinjen od vrsnih poznavalaca dramaturgije, ozbilјno je pristupio vrednovanju igranih komada, te adekvatno nagradio svako glumačko ostvarenje u skladu sa nivoima postignuća. Zato sa ponosom ističemo da kod nas nema pobednika, niti gubitnika, jer sve glumačke trupe za svoje učešće i trud bivaju nagrađene! Reakcije publike i učesnika potvrda su i merilo uspešnosti našeg festivala. Svaki izvedeni komad bio je ispraćen ovacijama od strane publike.

Samim tim, naša namera i cilј kao domaćina jasno se afirmišu, te ćemo nastaviti da negujemo tradiciju druženja, razmene pozitivne stvaralačke energije i umetničkog duha! Organizacioni odbor teatra srdačno se zahvalјuje svim školama na učešću, zatim svim posetiocima koji su svojim prisustvom uveličali naš skup, kao i medijima što su propratili i zabeležili događaj.

Vidimo se sledeće godine!!!